שלום רב, אני מעוניינת לדעת האם בכל עסקת מתנה יש חובה לחתום על ייפוי כוח בלתי חוזר? האם במקרה שלא נחתם ייפוי כוח כזה נפגעות זכויותיי בנכס בצורה כלשהיא? תודה מראש
ייפוי כח בלתי חוזר נועד בין היתר לאפשר לעוה"ד המטפל בעיסקה להשלים את רישום הזכויות על שם הנעבר. בלעדיו לא יוכל לעשות כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה