לפני 20 שנה כשאבי נפטר אמי רשמה את הילדים יחד עמה בבעלות. אנחנו רוצים לצאת מהבעלות ולהשאיר את הדירה על שמה בלבד. במה זה כרוך מבחינת עלויות ? תודה
העברה ללא תמורה מהילדים לאם. פטור ממס שבח. מס רכישה בשיעור 1/3 על החלק היחסי. צרו עמי קשר במספר בראש העמוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה