שלום. רכשתי דירה בשנת 2007 שרשומה על שמי בלבד והשווי העכשווי שלה בערך 500000 ש"ח. אין עליה משכנתא או הלוואות. היום אני רוצה לקנות דירה אחרת ב 700000 ש"ח. כדי לעשות את זה אני רוצה להעביר את הדירה שברשותי על שם אחותי לפני שאני קונה את הדירה החדשה כדי להמנע מכל מיני מיסים מיותרים. השאלה: האם בכל מקרה אני אצטרך לשלם אילו שהם מיסים על כל התהליך הזה? תודה מראש משה
חסרים נתונים לצורך מענה מקצועי.
אנא פנה אליי באופן פרטי באמצעות הטלפון שלמטה..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מייקי שלום, העברת הדירה במתנה ממך לבנך עשויה להיות פטורה ממס שבח ויכול שיחול חיוב של 1/3 מס רכישה - מאחר שלבנך אין דירה נוספת, אזי 1/3 מס הרכישה הינו בהתאם למדרגות דירה יחידה (על כן ייתכן שלא יחול חי...
המשך תשובה