העברתי דירה להורי ללא תמורה, האם בעוד 4 שנים (לאחר תקופת הצינון) כשימכרו את הדירה, הם ישלמו מס שבח לפי המחיר שאני קניתי את זה לפני שנים או לפי המחיר שהם קיבלו אותה ממני במתנה ?
כל מטרת תקופת הצינון היא לפטור אותם ממס שבח.
אם הם לא פטורים ממס שבח אזי בסיס החישוב הוא מחיר הרכישה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה