מה הפרוצדורה והאם נדרש תשלום מס כדי להעביר 50% מהזכיות על מגרש שברכישה נרשם על שמי בלבד , המשכנתא על המגרש רשומה על שנינו ע"י הבנק .
ניתן לעשות העברה. יהיה פטוןר ממס שבח אך כפי הנראה יהיה תשלום מס רכישה בשיעור 1/6 ( מחצית מ-שליש) משווי מס הרכישה שהיה חל על כל הנכס בעיסקה רגילה. בנוסף צריך לבדוק אולי מדובר בטעות של רשם המקרקעין ואז מדובר בהליך פרוצדוראלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה