שלום וברכה, יש לאחי מגרש בבעלות. ברצוננו להעביר את המגרש על שמי ללא תמורה. האם זה אפשרי? חשוב לציין שאבא שלנו שילם על המגרש. תודה רבה!
העברה בין אחים גם אם ללא תמורה מחויבת במס שבח אלא אם כן יוכח כי המגרש ניתן במתנה / ירושה למעביר.
בנוסף יהיה חיוב בשיעור 1/3 ממס הרכישה הרגיל החל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מייקי שלום, העברת הדירה במתנה ממך לבנך עשויה להיות פטורה ממס שבח ויכול שיחול חיוב של 1/3 מס רכישה - מאחר שלבנך אין דירה נוספת, אזי 1/3 מס הרכישה הינו בהתאם למדרגות דירה יחידה (על כן ייתכן שלא יחול חי...
המשך תשובה