שלום רב, לפני כ-20 שנה רכשתי דירה מבניין מקבלן בבניין משותף כעולה חדש. ברצוני להעביר את הדירה לבני ואין לי טאבו לדירה. כיצד יש לפעול להסדרת הרישום? תודה
בוקר אור,
באופן עקרוני יש לברר היכן הרישום מנוהל, גם אם נכס לא רשום בטאבו יש בודאי גוף שמנהל את הרישום ( מנהל, חברה משכנת וכו'), ושם מבצעים את הרישום. חייבת לציין שמאוד מוזר ש - 20 שנה חלפו ועדין לא נרשם בית משותף - וכדאי לברר מדוע ואם יש אפשרות לטפל בנושא. אשמח לסייע בשאלות נוספות.
רינה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה