שלום רב. לא ידעתי בדיוק לאיזה פורום לפנות. לי ולבעלי יש דירה משותפת ( בבעלותנו). אבא שלו מתגורר איתנו וכרגע רוצה להיא גם את בת הזוג שלו. האם יש לו איזה זכות על הדירה שלנו? בדומה לידועים בציבור שגרים יחד. הרי הוא גר איתנו. האם יום אחד הוא יכול לדרוש משהו מהדירה רק בגלל שמתגורר איתנו? תודה
לטעמי לא יוכל לדרוש. אאכ יוכיח כי שילם בגין הזכויות הנ"ל. מומלץ להסדיר הכל בכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה