היי, אלמנה פלוס 3 ילדים, יש ברשותי 2 דירות אחת נרכשה למעלה מ-20 שנים והשנייה לפני 8 שנים. האם אני חייבת במס? רוצה להעביר את הדירות על שמם של ילדיי. תודה על ההתייחסות.
על פי נתוני השאלה ניתן בסיטואציה מסוימת להעביר את הדירה לילדים בפטור מלא ממס שבח. לגבי מס רכישה אני זקוק לנתונים נוספים. ניתן ליצור שר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה