אני רוצה להעביר לבני ללא תמורה את חצי מהדירה ששייכת לי האם הגרוש (אבי בני) בעל החצי השני צריך לתת הסכמתו.
אם הילד מעל גיל 18 אז לא.
אם מתחת ל18 העיסקה תצטרך אישור של ביהמ"ש לענייני משפחה ואז אני מניח ישאלו גם את האב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה