אני רוצה להעביר לבני ללא תמורה את חצי מהדירה ששייכת לי האם הגרוש (אבי בני) בעל החצי השני צריך לתת הסכמתו.
אם הילד מעל גיל 18 אז לא.
אם מתחת ל18 העיסקה תצטרך אישור של ביהמ"ש לענייני משפחה ואז אני מניח ישאלו גם את האב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה