שלום רב, סבתי המנוחה הורישה לי בתוואתה את דירתה. מאז לא עשיתי כלום והירושה נותרה על הדף והדירה נותרה על שם סבתי. כעת אני מעוניינת שהדירה הזו תועבר לאחי ולא לי. האם אני יכולה לעשות זאת? האםפ עליי לרשום אותה בטאבו ואז להעבירה או שאליי לרשות בקשה בהסכמה לביהמ"ש ואחי הוא שיעביר הכל בטאבןו על שמו לאור התצוואה. תודה רבה
הסתלקות מצוואה אפשרית לטובת בן/בת זוג של הנפטר. ניתן לרשום בטאבט על שמך ואז להעביר לאחיך ואולם אזי יחול המיסוי במקרה של העברה ללא תמורה בין אחים בעקבות ירושה- פטור ממס שבח ושליש מס רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איילת, יש חשיבות כי הנכס שהועבר במתנה אכן נחשב לדירת מגורים (ולא מגרש למשל) וכן האם מקבל המתנה מתגורר בה או שלא, אך כככלל, מניין הימים לצורך חישוב תקופת הצינון מתחיל מיום חתימת הצדדים על הסכם ...
המשך תשובה