עו"ד העביר דירה בטאבו בעיסקת מכירה מאם לבת. התברר ,כי חודש וחצי לפני ההעברה,הוציאה הבת את סכום הקניה מחשבונה של האם והחזירה אותו לחשבון בעלה! האם העברת הדירה בטאבו היא כשירה?חוקית?או נעשתה במירמה ולכן -פסולה. תודה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה