שלום רב, בני העביר לי בהעברה ללא תמורה בית הבנוי על אדמת מנהל. בנסח הטאבו שהוצאתי השבוע כתוב כך: שכירות ללא תמורה- 1/2 על שמי ו 1/2 על שם בעלי נרשמה חכירה מהוונת - לא נרשמה הגבלה בהעברה - כן נרשמה הגבלה בהורשה- כן שאלותי: 1. האם אכן הועבר הנכס על שמי ועל שם בעלי? 2. האם אנחנו יכולים למכור את הנכס (וכנראה לשלם היוון) ו/ או להוריש אותו? תודה לך עבור תשובתך בברכה, רחל כהן
הזכויות אכן הועברו על שמכם. הזכויות בנכס כפופות להסכם החכירה וכו' מול המינהל או הגוף שהינו הבעלים של הקרקע. ניתן למכור את הנכס כל עוד זה באישור המינהל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, עסקת מכר ללא תמורה (במתנה) חייבת בדיווח כמו כל עסקת מכר אחרת. לתשומת ליבך, העברה במתנה לאו דווקא תמנע חבות במס שבח עתידי שכן בתך תכנס בנעלייך לעניין מועד ושווי הרכישה המקוריים על ידך. מו...
המשך תשובה