שלום, במשפחתי רוצים לעשות את ההעברה הבאה: דודתה של אימי רוצה לרשום על שמי את דירת מגוריה. מהו המיסוי שיידרש במצב הזה? תודה
מיסוי רגיל כמו מכר רגיל. הנתונים היחידים שישנו זה מחיר הדירה והאם לקונה/מוכר יש דירה בבעלותם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום, שאלתך זהה לשאלה שנשאלה מטה, אשמח להשיב שוב: ככלל, עורכים הסכם/תצהירי מתנה ובהתאמה גם את כל הפרוצדורה הנלווית (לדוג`, דיווח למשרדי מיסוי מקרקעין). לשאלתך בעניין זהות מקבל המתנה : יש הבדל...
המשך תשובה