שלום, במשפחתי רוצים לעשות את ההעברה הבאה: דודתה של אימי רוצה לרשום על שמי את דירת מגוריה. מהו המיסוי שיידרש במצב הזה? תודה
מיסוי רגיל כמו מכר רגיל. הנתונים היחידים שישנו זה מחיר הדירה והאם לקונה/מוכר יש דירה בבעלותם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה