שלום רב, קניתי מהורי דירה ולקחתי משכנתא וברצוני להעביר את הדירה על שמי. מה עלי לעשות על מנת לסיים את תהליך העברת הבעלות? האם לאחר העברת אוכל למכור את הדירה ולקנות אחרת ללא לשלם מיסים כמו שבח וקניה בשנית?
ככל שעו"ד ניהל עבורכם את הסכם המכירה-עליו להשלים את הפעולה ברישום בטאבו.
לאחר השלמת הרישום בכפוף להוראות המס תוכלי למכור את הדירה. ככלל (ומבלי להכינס למצבך הפרטני) אם זו דירתך היחידה תוכלי למכור אותה בפטור ממס שבח אך הדבר תלוי בנסיבות ובהתקיימות התנאים הנדרשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בני שלום, שאלתך ספציפית וחסרים פרטים נוספים על מנת להשיב כהלכה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בברכה, דניאל...
המשך תשובה