שלום, אימי מתגוררת מזה שנה בדירה וכעת היא חושבת לעבור. אין בבעלותה דירות נוספות. האם ישנו פטור ממס שבח אחרי שנה וחצי? או שמא רק כל 4 שנים? תודה,
תלוי. אם הדירה נרכשה על ידה בתשלום אזי הפטור הוא אחרי שנה וחצי
אם הדירה נתקבלה אצלה במתנה וללא תמורה הפטור הוא אחרי 4שנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה