לפני כשנה וחצי קיבלתי 40% משווי הדירה במתנה מהבן שולם שליש מס רכישה , היום אני מעוניין להעביר את 40% משווי הדירה שקיבלתי לבת האם במסירה לבת ללא תמורה זכאי גם למס רכישה מופחת או יש תקופת צינון כמו כן האם יש לשלם מס שבח
יש מס שבח. מס הרכישה יהיה מופחת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מייקי שלום, העברת הדירה במתנה ממך לבנך עשויה להיות פטורה ממס שבח ויכול שיחול חיוב של 1/3 מס רכישה - מאחר שלבנך אין דירה נוספת, אזי 1/3 מס הרכישה הינו בהתאם למדרגות דירה יחידה (על כן ייתכן שלא יחול חי...
המשך תשובה