מה חשיבות הרישום בטאבו בהעברת דירה בעסקת מתנה? האם בכלל צריך לבצע רישום כזה? האם ניתן להסתפק בהערת אזהרה? אודה על תשובה מהירה
עסקת מקרקעין, כל עסקת מקרקעין, לרבות עסקת מתנה, נגמרת ברישום.
אם העסקה לא נגמרה ברישום עלולות לצוץ בעיות משפטיות שונות ומשונות שבסופו של דבר יפגעו ברישום המתנה על שם הנהנה. למשל: חרטה של נותן המתנה, עיקול על נכסים של נותן המתנה (כל זמן שהנכס רשום על שמו ניתן לעקל) וכו'.
בכל מקרה, חבל לפספס, רישום הבית על שמכם אמור להיות חלק מעבודתו של עוה"ד שערך עבורכם את העיסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה