אמא שלי מתגוררת באיטליה. היא תושבת חוץ. היא מעוניינת להעניק במתנה את הבית שלה בחיפה לאחותי ולי. האם אנחנו נצטרך לשלם מס על המתנה?
עקרונית הפטור של מתנה לנותן המתנה אינו מותנה בתושבות בארץ. מקבלי המתנה ישלמו 1/3 מס רכישה בהתאם למצב נכסיהם ( דירה יחידה או דירה נוספת).
אשמח לעמוד לרשותכם,
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום, שאלתך פרטנית ולא ניתן להשיב עליה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה אישית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה