שלום רב, העבירו לי נכס ללא תמורה ואני צריך "לממש את הזכות" באיזשהו אופן לפני שנותן המתנה יתחרט או משהו בסגנון. רציתי לשאול איך לדאוג לכך? תשלום של חשבון מים/ ארנונה/ חשמל זה מימוש זכויות? ואם לא – אז מה כן?
שלום רב,
אם וכאשר מדובר במתנה "רגילה" זאת אומרת שאיננה מתנה על תנאי, אז מימוש הזכויות יהיה רישום הדירה על שם מקבל המתנה בטאבו.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה