שלום רב רוצה לשאול בקשר לחזרת מתנה אמא נתנה לאח בית לגור בו אם הוא חזר לארץ ובטעות גם נרשמה חלקת באדמה ואיא רוצה לחזיר הבית והאדמה ממנו זה אפשרי הוא גר 30: שנה בחוץ ולא ידע על המתנה והתחיל לאים הוא בא למכור את הבית ואדמה וגם הוא לו בא לבקר אימא שלו אפילו לא שואל עליה האם סעודית ועוורת גם סעודית ומקבלת דמי זקינה מבטוח לאומי 2000 שקל בלבד השאלה איך לשכנע בית המשפט וכבוד השופטלחזיר המתנה לאימא ותודה לכם מאגדה קדח הבת
לא ניתן לתת מענה על פי נתוני השאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה