קיבלתי לפני שנתיים דירה בתל אביב מאבי במתנה, כיום בשל חשש מילדיו מהנישואים השניים של בעלי אני מעוניינת למכור את הדירה- השאלה היא האם ישנה אפשרות למכור את הדירה בטרם חלפו 3 שנות צינון? (אני גרה כעת בדירה). והשאלה השנייה היא במידה ואמתין שלוש שנים האם כעת המכירה אהיה פטורה ממס שבח? אשמח אם תוכל להסביר לי אודות ההליך. תודה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארי שלום, האם העברת זכויותיך בנכס תהא ללא תמורה? במתנה? ככל שכן, יש לבחון את זהות המורישים (הוריכם) ואז ייתכן שניתן יהיה לקבל פטור ממס שבח בקשר עם העברה זו. לעניין מס הרכישה בהעברה ללא תמורה גם כן צפ...
המשך תשובה