בעלי מעוניין להעביר את הזכויות שלו בדירתנו לילדינו (לא אגב גירושין ) בע"ה נוליד ילדים נוספים האם תהיה בעיה לשנות את הרישום כך שלכל הילדים יהיה חלק שווה בדירה (מהזכויות שלו שהועברו)?
כל עיסקה עם קטין טעונה אישור בית משפט. בנוסף כל פעם שתרצו "לדלל" את זכויות האחים האחרים תצטרכו לעבור הן דרך בית המשפט והן דרך רשויות המס. מדובר בפרוצדורה מסובכת שתעלה לכם ממון רב בכל פעם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה