שלום, אני מתגורר עם אשתי וילדיי בדירה עליה אנו משלמים משכנתא, בנוסף רכשנו להשקעה דירה צנועה נוספת אותה אנו משכירים ועליה שילמנו מס רכישה 8%. כעת, אנו מעוניינים לעבור דירה ולמכור את דירת המגורים שלנו (משפרי דיור) מבלי למכור את הנכס להשקעה. שאלתי היא, האם נדרש לשלם מס רכישה פעם נוספת אף על פי שלא מדובר בהשקעה אלא למגורים? תודה מראש.
הפנה שאלתך לפורום מיסוי מקרקעין. באופן עקרוני התשובה הינה חיובית. תצטרך לשלם מס 8%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה