להורי ישנה דירה שהם רוצים להעביר על שמי( העברה ללא תמורה) למרות שעשינו צוואה ,החשש שלהם שאחי יגיש התנגדות בטענה שהייתה לי השפעה על כך, האם העברה ללא תמורה תחסוך ממני אי נעימות להתנגדות מצידו או שגם כך הוא יכול לטעון על השפעתי על הוריי למרות שכיום רק אני מטפל בהם , וכך הם רוצים,אגב הם צלולים במחשבתם.
ביצוע הליך של העברה ללא תמורה ורישום בטאבו כולל ביצוע פרוצדורות מסוימות שיוכיחו שהכל נעשה מרצון חופשי וכו' בהחלט עשוי לחסוך הליך התנגדות לרישום צוואה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה