אם אבי מעביר לי דירה ללא תמורה, ואין בבעלותי שום דירה. האם אני פטור ממס רכישה? או שעליי לשלם שליש מס רכישה? ולעניין המס השבח? האם קיים פטור למעביר? תודה
קיים פטור מס שבח למעביר.
לגביך- אם זו דירה ראשונה/יחידה ודווייה עד 1.6 מ' ש"ח לערך אזי הפטור הוא מלא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום, העברת דירה מהורה לילד ללא תמורה פטורה ממס שבח. מס הרכישה הוא 1/3 משווי המכירה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שלבנך אין דירה בבעלותו, אזי הוא יהיה זכאי למדרגות מס רכישה של דירה י...
המשך תשובה