האם הורים, הנותנים דירה במתנה לבנם, ומתנים זאת בכך שהבן ישלם להם את דמי השכירות המתקבלים מהדירה, מסתכנים בכך שהדבר ייחשב כתמורה, והעיסקה תחוייב במסים מלאים?
בהחלט קיימת אפשרות כזו. יחד עם זאת על סמך ניסיון העבר ועל סמך עיסקאות שבוצעו על ידי, הרי שתניות דומות בהסכמי העברה ללא תמורה לא נחשבו על ידי רשויות המס כתמורה והעיסקה עברה ללא בעיות מיוחדות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, על מנת להשיב כהלכה לשאלתך נדרשים פרטים נוספים רבים להבנת התמונה הכוללת הפרטנית. מוזמנת ליצור קשר טלפוני ראשוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה