לפני כ- 5 שנים קיבלתי מסבתי מגרש ללא תמורה, עכשיו אני חושב למכור אותו. מה גובה מס השבח שאצתרך לשלם במכירת המגרש. תודה מראש. אילי
המס ייגזר מהשבח בין מחיר המכירה של המגרש על ידך, לבין מחיר הרכישה שלו על ידי סבתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה