ההורים שלי רוצים להעביר את הדירה שלהם על שמי. אבל עדיין רוצים להמשיך לגור בה לפחות עוד כמה שנים. מה ההשלכות של העברת הרישום?
ההשלכה הינה ברורה- הדירה הופכת להיות בבעלותך ואתה יכול לנהוג בה מנהג בעלים. יחד עם זאת הסיטואציה שאתה מתאר אינה חדשנית ואפשר לדאוג לכך שההוריםן יוכלו להמשיך לגור בדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו (בהנחה ועומדים בכל התנאים) הינו 1/3 משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שאין דירה נוספת בבעלותו מלבד זו שתינתן במתנה, עד לשווי של...
המשך תשובה