שלום, ההורים שלי קנו בית חדש ואת הדירה הישנה שבה אנחנו גרים אני קניתי ועשיתי העברה בנקאית להורים בסכום מסויים שיעזור להורים בקניית הבית החדש . עוד לא עשיני העברה של הבית על שמי ,ורציתי לדעת אם יש איזה תשלום מבחינת מסים שאני אשלם ?מה אני צריך לעשות בשביל העברה מהירה וחוקית כמובן ? הדירה עדיין נחשבת כאילו קיבלתי כמתנה ? תודה,ליאור
דירה שמשלמים עליה תמורה לא נחשבת דירה במתנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה