אחותי ואני קיבלנו לפני הרבה שנים במתנה את דירת ההורים ז"ל שהייתה דירתם היחידה. כיום מכרנו את הדירה . לכל אחת מאיתנו יש דירת מגורים אחת. ומעולם לא גרנו בדירת המתנה. היא הושכרה תמיד. האם אנחנו צריכות לשלם מס שבח? בתודה מראש
אני מניחה שהיה לכם עו" ד שטיפל בעסקה, מציעה להתיעץ עמו מאחר ויש לו אץ מחוא הנצונים.
אם אין לכן עדין עו" ד מחווה לעסקה אשמח לסייע.
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה