אחותי ואני קיבלנו לפני הרבה שנים במתנה את דירת ההורים ז"ל שהייתה דירתם היחידה. כיום מכרנו את הדירה . לכל אחת מאיתנו יש דירת מגורים אחת. ומעולם לא גרנו בדירת המתנה. היא הושכרה תמיד. האם אנחנו צריכות לשלם מס שבח? בתודה מראש
אני מניחה שהיה לכם עו" ד שטיפל בעסקה, מציעה להתיעץ עמו מאחר ויש לו אץ מחוא הנצונים.
אם אין לכן עדין עו" ד מחווה לעסקה אשמח לסייע.
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גלעד שלום, העברת דירה מהורה לילדו ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות הרלוונטיות - אם מדובר בדירתו היחידה של...
המשך תשובה