יש לי דירה שהתקבלה במתנה מהוריי בשנת 2004. אני מעוניין למכור אותה. במידה והדבר רלוונטי, ברשותי דירה אחת נוספת, ואני מעוניין לרכוש דירה, במקום זו שאני מוכר. אבקש לדעת האם אחוייב במס שבח עבור הדירה שאני רוצה למכור. תודה!
אתה יכול למכור. מס השבח יהיה ליניארי ועל כן יחסית נמוך מ"הרגיל".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה