שלום רב יש לי קרקע שרכשתי מהמינהל ואני רשום עליה בטאבו. אני ואשתי מתגוררים בבית שבנינו ביחד על הקרקע אבל היא לא רשומה בטאבו, אני רוצה לעביר לה חצי מהמגרש שגם יהיה רשום על שמה, האם פעולה זו מחייבת תשלום מס? תודה
אם זו דירת מגורים ואתם מתגוררים שם אתם תהיו פטורים לחלוטין. אם המדובר רק בקרקע אזי יהיה חיוב מס רכישה בלבד בשיעור 1/3 ממס הרכישה הרגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גלעד שלום, העברת דירה מהורה לילדו ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות הרלוונטיות - אם מדובר בדירתו היחידה של...
המשך תשובה