שלום רב יש לי קרקע שרכשתי מהמינהל ואני רשום עליה בטאבו. אני ואשתי מתגוררים בבית שבנינו ביחד על הקרקע אבל היא לא רשומה בטאבו, אני רוצה לעביר לה חצי מהמגרש שגם יהיה רשום על שמה, האם פעולה זו מחייבת תשלום מס? תודה
אם זו דירת מגורים ואתם מתגוררים שם אתם תהיו פטורים לחלוטין. אם המדובר רק בקרקע אזי יהיה חיוב מס רכישה בלבד בשיעור 1/3 ממס הרכישה הרגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה