דודי העביר ללא תמורה נכס מקרקעין שהיה ברשותו לאחי הקטן שהוא היה החביב עליו במשך כל השנים. גילינו בדיעבד שיש חובות עצומים של ארנונה על הנכס הזה... האם אחי שהועבר לו הנכס חייב לשלם אותם? או שאפשר לחייב את דודי שעליו היה רשום הנכס בזמן מתן החובות, שהוא ישלם את זה?
ההנחה שקייםם הסכם מתנה ועקרטנית הייתם אמורים לדווח לעיריה על שינוי בעלים ולקבל אישור עיריה על העדר חובות לצחרץ העברה בטאבו. אני מניחה שכנראההלא ביצעתם זאת. אני ממליתה לפנות לעו" ד המתמחה ברשויות ובעחקר בארנונה ואשמח להמליץ לכם על עו" ד העוסרת בתחום. אפשר לפנות אלי בטלפון נייד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה