שלום, אם אני מחזיק מס' דירות להשקעה עם בעלות של 25%, ובבעלותי דירה שהיא דירת המגורים שלי שהיא 100% בבעלותי, האם זה נחשב שיש לי יותר מדירה אחת? האם אני אצטרך לשלם מס שבח ומס רכישה לא כדירה יחידה? תודה.
על פי נתוני השאלה הדירה שאתה מחזיק ב 100 אחוז היא דירתך היחידה. הן לצרכי מס שבח והן לצרכי מס רכידה (חזקת דירה יחידה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה