שלום לעו"ד. אמי קיבלה בירושה דירה והיא רוצה להעביר אותה אליי במתנה. האם זה כרוך בתשלום כלשהו? בברכה
כן.
פטור ממס שבח. מחויב ב 1/3 מס רכישה. יכול ויהיה גם היטל השבחה תלוי בסוג הנכס ובזכויות.
קח בחשבון גם שכ"ט עו"ד ואגרות.
לפירוט נוסף אתה יכול לפנות אליי ישירות במסםר בראש העמוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שושי שלום, הדבר אכן אפשרי, אך יש להסדיר כהלכה את אופן הרישום על מנת להבטיח שהמתנה אותנטית. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה