שלום רב, לפני 20 שנה אבי רכש קרקע פרטית בשכונת מגורים קיימת (מאושרת לבנייה) מכספו האישי. את הקרקע הוא רשם על שם אחי והאחרון בנה על חציה בית פרטי. כעת אנחנו רוצים לחלק את השטח באופן רשמי כך שחציה תהיה על שמי וחציה תישאר על שם אחי. כיצד נוכל להבטיח שיהיה פטור ממס שבח על ההעברה? תודה,אלי
ניתן יהיה לעשות כן רק אם יוכח שהקרקע ניתנה במתנה לאחיך.
זה הליך מורכב.
ככל שהינך מעוניין אתה יכול ליצור עמי קשר לייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוניה שלום, עסקת מתנה של דירה מהורה לילדיו יכול שתהא פטורה ממס שבח כל עוד לא מתקבלת בגינה כל תמורה שהיא. מס הרכישה החל בהעברה ללא תמורה מקרוב הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופ...
המשך תשובה