שלום, לפני כעשרים ושלוש שנים נפטר סבי ואני ואימי עברנו לגור בדירתו. לפני כעשר שנים נפטרה אימי ומאז אני המשלם את כל חשבונות החשמל והארנונה. מעולם לא הוצא צו ירושה למרות שקיימים ארבעה אחים נוספים ששניים מהם כבר לא בין החיים. אני מעוניין להעביר את הדירה על שמי אך חושש שחלק מהבני דודים ירצו בה חלק כי היא נמצאת באיזור שבו מחירי הנדל"ן זינקו משמעותית. מה כדאי לעשות ומה הם זכויותינו אחרי עשרים ושלוש שנות חזקה?
מדובר בשאלה מורכבת מאוד מהבחינה המשפטית. יש לפנות לייעוץ. הפורום כאן קצר מידי מכדי לתת ייעוץ בשאלה זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה