הי, ברשותנו שתי דירות כשאת הזולה מביניהן ברצוננו להעביר להוריי ללא תמורה. אנחנו מתכננים בזמן הקרוב לקנות דירה ולמכור את הדירה שנותרה ברשותינו לאחר ההעברה, והוריי כבר רמזו שברמונם לעזור לנו ולתת לנו סכום מסויים לרכישה, האם זה יפר את כללי ההעברה ללא תמורה? האם לאחר 4 שנים הוריי יוכלו להחזיר את הדירה לרשותנו ללא תמורה וללא מיסים?
זו שאלה בייעוץ מיסוי. אינני נותן תשובות מסוג זה במסגרת הפורום. אם את מעוניינית את יכולה לפנות אליי לייעוץ פרטני בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום, שאלתך זהה לשאלה שנשאלה מטה, אשמח להשיב שוב: ככלל, עורכים הסכם/תצהירי מתנה ובהתאמה גם את כל הפרוצדורה הנלווית (לדוג`, דיווח למשרדי מיסוי מקרקעין). לשאלתך בעניין זהות מקבל המתנה : יש הבדל...
המשך תשובה