לילה טוב, אני מעוניין להעביר דירה ללא תמורה לחמותי ללא תמורה, מכיוון שחמותי לא היא לא קרבה ראשונה שלי אך ניתן לבצע את זה? אישתי תעביר את החצי שלה ללא תמורה לאמא שלה. אני את החצי שלי יכול להעביר לחמותי ללא תמורה? האם אני צריך למכור לה את החצי שלי? תודה.
העברה רגילה ללא תמורה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף שלום, אין אפשרות לבצע "החלפה" של דירה בדירה אחרת - כלומר, העברת דירה, בין אם היא בתמורה או שלא, מדובר במכר דירה. עם זאת, ישנה אפשרות לזכאות לפטור משבח ו/או מדרגות מס רכישה של דירה יחידה - תלוי ...
המשך תשובה