כיצד לפתוח פניה במיסוי מקרקעין בחיפה על העברה ללא תמורה בעצמי ללא עורך דין. יש ביד יפוי כח קונסולרי מלוס אנג'לס, טופס 7000, והצהרה של גרושי של העברת חלקו לבת שלי. האם החוק מחייב אותי לשכור עורך דין?
אבל בחלק מהפעולות את תצטרכי אישור/אימות חתימה וכו'.
מעבר לכך שמומלץ מאוד לשכור עו"ד הבקי בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה