שלום, אני ואחותי קבלנו בירושה דירה בחלקים שווים. אני מעוניין להעביר את החצי שלי לאחותי (שכן יש לי דירה נוספת ולה אין), ושהיא תמכור את הדירה בפטור כדירה יחידה. אני יודע שיש תקופת צינון על מקבל המתנה בפטור ממס שבח, אך מה קורה אם היא מעוניינת למכור את החלק שלה שקיבלה בירושה, ואת החלק שלי שהיא קיבלה במתנה? האם עדיין צריך להמתין?
ההמתנה היא רק לצורך פטור ממס שבח. על כן אם היא תמכור את החלק שקיבלה ממך במתנה מיידית לאחר המתנה היא תמוסה רק על החלק הזה במס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה