קיבלתי זימון לשימוע בוועדת המכרזים בלי שתצוין סיבה למה קראו לי לשימוע. איך ניתן להתכונן אם לא ברור מה הסיבה? האם אני יכול להגיע בליווי של עורך דין? האם ניתן להגיע לשימוע ולבקש פגישה נוספת על מנת ללמוד את החומר?
יש להיערך לפגישת השימוע מכל הבחינות ורצוי לבקש מבעוד מועד מסמכים לרבות החלטת ועדת המכרזים, ככל ששינם, הקשורים לשימוע.
בהחלט מציע זכאי להיות מיוצג בעורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יוסי גנון - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532802
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום לפונה, זה אינו בדיוק נושא הפורום. יש צורות רבות לתמחר את הנכס אבל הן מתייתורת אם היורשים מגיעים לכלל הסכמה. ניתן להיעזר בשמאי, מתווכים וכיוצב. במקרה שמוציאים את הנכס למרבה במחיר אז הטח לוקח את הס...
המשך תשובה