שלום ברצוני לדעת מה החוק אומר על מקרה בו הגעתי למשרה בחברה X דרך חברת מיקור חוץ Y. אני אמור להיות עובד של חברת המיקור חוץ ואולי בעתיד להיקלט כעובד חברה מן המניין בחברה X. השאלה אם החוזה שהוצע לי דרך חברת מיקור החוץ אינו רלוונטי מבחינתי, נניח נצלני מידי. האם יש לי אפשרות לפנות לחברה X ללא תיווך חברת המיקור חוץ למשרה אחרת שמוצעת על ידם? או שננעלתי במעין מנגנון בלעדיות של חברת המיקור חוץ? ונניח אני רוצה לפנות לאותה משרה בלי התיווך שלהם אחרי כמה זמן מנגנון בלעדיות כזה משתחרר?
שאלתך נוגעת יותר למתחם תום הלב. לא נראה שיש כאן פעולה בלתי חוקית אלא יותר מוסרית שהרי נשלחת אל 'חברת הבת' דרך 'חברת האם' וכעת אתה שואל אם ניתן לעקוף אותם ולהתנהל ישירות מול חב' הבת. מומלץ שתפנה עם כל הנתונים לייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב כל מקרה ונסיבותיו הוא. חשוב להבין כיצד הרעת התנאים מתבצעת, האם הלנת על זה בפני המעסיק, האם נאמר לך שזה זמני וכד`. מעבר לכך התפטרות בדין מפוטר כתוצאה מהרעת תנאים מחייבת גם מתן התראה בכתב למעס...
המשך תשובה