שלום רב !! אני עבדתי בחברת שמירה קרוב לחמש שנים.בשנה האחרונה לר הפריש המעסיק פנסיה וקרן השתלמות כמו שנהוג בחוק. אפילו שבתלוש משכורת הוא כביכול הוריד כסף אבל לא העביר את התשלום לקופה שבו מנוהל הכסף. מה עליי לעשות?
שלום רב
התנהלות המעסיק בענייןו זה חמורה מאוד ופוגעת בזכויותיך. חשוב לקבל מידע משלים כדוגמת פרק הזמן שהמעסיק לא הפריש, ממוצע השכר וכד'.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סימה שלום אין מקום לפטר עובד בשל כך שמבקשת לקבל זכויותיה , ככלל אסור לפטר עובד בשל היוועצותו עם עורך דין לבירור זכויותיו, או בשל הגשת תלונה על תנאי העבודה, או בשל הגשת תביעה נגד מקום העבודה בגין הפר...
המשך תשובה