שלום רב !! אני עבדתי בחברת שמירה קרוב לחמש שנים.בשנה האחרונה לר הפריש המעסיק פנסיה וקרן השתלמות כמו שנהוג בחוק. אפילו שבתלוש משכורת הוא כביכול הוריד כסף אבל לא העביר את התשלום לקופה שבו מנוהל הכסף. מה עליי לעשות?
שלום רב
התנהלות המעסיק בענייןו זה חמורה מאוד ופוגעת בזכויותיך. חשוב לקבל מידע משלים כדוגמת פרק הזמן שהמעסיק לא הפריש, ממוצע השכר וכד'.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חסרים פרטים בשאלתך כדי ליתן תשובה מלאה. האם מדובר על היסטורית הגלישה במחשב העובדה? האם קיימת הוראה מתאימה בהסכם העסקה? האם קיים הסכם העסקה? האם נאמר לכם שאסור לבצע גלישה אישית במהלך שעות העב...
המשך תשובה