אני עובדת כפרילנסרית על פרויקט מסוים. לפני שנכנסתי לפרויקט חתמתי על חוזה שכלל בתוכו זמן עבודה ושכר. אני עובדת במשך שנה על הפרויקט והחליטו לבטל אותו. אני עשיתי את העבודה כמשרה מלאה, כי זהו פרויקט שדורש המון זמן ומאמץ. האם אני יכולה לתבוע את החברה על כך? לא רשום על זה בחוזה כלום. והם מוכנים לשלם לי סכום מינורי שלא ישתווה לכמות הזמן אותה השקעתי.
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי ההסכם וכן לקבל פרטים נוספים על העסקה, בטרם מתן מענה לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רמי שלום לא ברור מה פשר הסיבה למתן הצעת זיכוי על המקדמה ששולמה מקום שביצעת משכבר את חלקך במוסכם כלפיו ומסרת לו בפועל את התסריט זאת לאחר שאושר על ידו בלי עוררין, מאידך אין בהבעת דעה על ידך כאמור כדי ...
המשך תשובה