שלום אני מועסק פרילנסר 6 חודשים לא מרוצה מעבודתי בחברה שאלתי היא : אילו צעדים יכול העובד לנקוט במקרה של הפרת הסכם העבודה על ידי החברה?
שלומי שלום
מוטב להשלים מתן פרטים נוספים לגבי התנהלות החברה בפועל והעברת הסכם החתום בין הצדדים , בכל אופן ככלל עובד יכול להתייעץ עם עו"ד בכדי להסתייע ולהיעזר בשירותיו המקצועיים הכוללים מתן ייעוץ או קביעת מתווה פעולה מושכל וסדור מראש או במשלוח מכתב התראה או בהגשת תביעה לערכאות לקבלת פיצויים והכרה בהפרת הסכם ע"י החברה , משכך מוטב להסתייע בעו"ד בעניין זה מכאן הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע וייעוץ בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום ניכר מתיאורך קיום לכאורה לסממנים של יחסי עובד מעביד, מבחינה מהותית הקביעה אם מדובר בעובד מושתתת בחינה של נסיבותיו של המקרה מאפייני ההעסקה כמו כן מאפייני מערכת היחסים בין הצדדים, לעצם העניין...
המשך תשובה