בני בן ה-7 אובחן על רצף האוטיזם ובנוסף הוא סובל מלקות גופנית וקשיי ניידות. כיום אנחנו מקבלים קצבת ילד נכה בשיעור של 100%. האם במקרה של "כפל ליקויים" כזה ניתן להגיש בקשה להגדלת הקצבה לשיעור המקסימלי של 235%?
שלום רב;
קודם כל אני מאחלת בריאות.
בביטוח הלאומי יש כמה דרגות נכות שעוברים את ה- 100%. כדי להגיע לדרגה של 188& נכות או 235% נכות צריך להראות עזרה בביצוע פעולות היום-יום, תלות מוחלטת בזולת, השגחה מתמדת (יכולת סיכון עצמי או לסביבה) וטיפול רפואי קשה.
בהצלחה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
