הפורום הוקם במטרה לתת מענה לשאלות רבות שעולות להורים לילדים עם צרכים מיוחדים, וכן לתת מידע יקר ערך למשפחות על הזכויות, הקצבאות והגמלאות המגיעות להן.
מה נדרש כדי להגיש ולקבל קצבת ילד נכה? מהן סוגי המחלות בכדי להגיש תביעת לקבל קצבת ילד נכה? האם ילד נכה בעל אוטיזם בתפקוד גבוה יכול לקבל?
האם אפשר הגיש בגין הפרעות קשב וריכוז? האם נדרש ללמוד בבי"ס מיוחד? או מספיקה כיתה קטנה? מזה הכוונה עילת ההשגחה? מה הכוונה מסוכנות?
זכויות כלכליות וכספיות -
האם למשפחה מגיעה קצבה בגין מצב ילד נכה? במידה וכן מה גובה הקצבה? האם יש מספר שלבים? האם מעבר לצבה ישנם זכויות נוספות?
האם מגיע הנחות ברשויות? האם אפשר להוציא תג נכה ממשרד התחבורה מפאת מצב ילד נכה? לכל שאלות אלו ועוד ניתן תשובות אשר יעזרו לכם לקבל את המגיע לכם בפורום הזה.
