הבן שלי עכשיו בן 8 מקבל גמלת ילד נכה של 50% בשל עיכוב התפתחותי משמעותי. בשנה האחרונה חלה החמרה במצבו. הגשנו בקשה לבדיקה מחדש עקב החמרת מצב, ואני חוששת שהוועדה הרפואית לא תעריך נכון את העומס של הטיפול בו בבית. איזה הוכחות כדאי להביא? מה כדאי להגיד?
שלום רב
הוועדה "חיה" ממסמכים רפואיים. אם יש החמרה תתעדו את זה במסמכים. תגיעו עם דוח תפקודי, חוו"ד מומחים בעיכוב התפתחותי ומסמכים רפואיים נוספים.
בהצלחה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
